Yeni Haberler
recent

Telefonumuza Taktığımız Bumper Kılıflar Ne kadar Sağlıklı !

Bir Çoğunuz bu kılıfı alsam mı almasam mı alırsam pişman olurmuyum acaba diye düşündünüz biliyorum birbirimizi kandırmayalım çünkü bende öyle düşünüyordum :)

İnternet ortamında bir çok yorumlar okudum kimisi beğenmiş kimisi beğenmemiş yani yorumlar beni kararsızlığa sürükledi. Bir gün iş dönüşü dedim bunu alacağım ben, bulunduğum şehirde ki tüm telefoncuları gezdim ama bulamadım, eve geldiğimde İnternet ten almaya karar verdim. 3 gün içerisinde elime ulaştı kargo. Açıkçası bende tereddüt içindeydim acaba İnternet de görüldüğü gibimi çıkacaktı yoksa kutunun içinden (HIYAR) mı çıkacaktı ? çıkmadı değil, haberlerde gördük :) neyse uzatmadan konumuza dönelim, gelen kutuyu açtım ve gerçekten internette resimlerde gördüğüm ürünün bire bir aynısıydı çok ince bir ürün telefonu kaba göstermiyor ele tam oturuyor, En önemli çoğu sorulan sorulardan biriside soyulma olur mu çoğu yorumlar bu yöndeydi bende test ettim 3 haftadır kullanıyorum hiç bir şekilde soyulma renk atması gibi birşey olmuyor o yönden içiniz rahat etsin :) Peki bu ürünü almak ne kadar gerekli derseniz. Bence sadece bir heves için alına bilir sonrasında sıkılıp bir köşede unutulmayı bekleyecek kendisi çünkü. Ben bu ürünü 15 TL ye aldım içinde arkalı önlü koruma vardı hediye. şuan hala kullanıyor muyum evet kullanıyorum. Şimdi bir çoğunuz yuh  "Aşağıda mehmet var koş" :) :) amma uzatmışsın yazıyı diyeceksiniz :D





































Unknown

Unknown

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Barış Kalkay. Blogger tarafından desteklenmektedir.