Yeni Haberler
recent

lash princess hacim maskara


 



Essence yeni ürünü olan lash princess hacim maskara, adını ve verdiğiniz paranın hakkını veren bir ürün. Alırken baya tereddütlüydüm acaba sevecek miyim, kirpiklerimi birbirine yapıştıracak mıydı derken. Denedim ve onayladım kızlar, harika bir ürün. Her maskara'da olduğu gibi bu  maskara'da da istediğim özellik kıvırma performansıydılash princess  benim beklentimi gerçekten karşıladı ilk uygulamada bile anında farkı görebilirsiniz şiddetle tavsiye ederim. Kesinlikle uygularken göz kapaklarınıza deymiyor. Ve en önemlisi dökülme akma yapmıyor. 
  
Fiyatı 12.25
Unknown

Unknown

2 yorum:

  1. Nasıl memnun musun acaba ? bende alıp kullanmak istiyorum

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Barış Kalkay. Blogger tarafından desteklenmektedir.