Yeni Haberler
recent

Cilt Temizliği (L'oreal Paris Perfect Clean)

Cilt temizliği hepimiz için çok önemlidir. Bir süredir kullanmış olduğum L'oreal Paris Perfect Clean köpük kreminden söz edeceğim.  L'oreal Paris Perfect Clean kuru ve hassas ciltler üzerine yoğunlaşmış bir ürün.




 Cildinizi temizlerken yumuşattığını vaat ediyor. Ve hissedilir bir şekilde cildiniz yumuşuyor ve ferahlıyor. Ben bu köpük kremi yaklaşık 4-5 aydır kullanıyorum gerçekten  çok memnunum benim beklentimi yeterince karşıladığını söyleyebilirim. Üzerinde bulunan cleanPod fırçası çok kullanışlı, yumuşak ve esnek yapısı  üzerinde 500 adet kılı olan, bu ped makyajınızı ve gözeneklerinizi kolayca temizliyor. Her ne kadar clarisonic , braun gibi yüz temizleme fırçalarının yerini tutmasa da işinizi gördüğünü söyleyebilirim.







Ve  sıradaki  L'oreal Paris Perfect Clean Peeling ben bu peeling'i 3 günde bir kullanıyorum. Kokusu yapısı çok güzel ve içeriğinde  bolca microgranül var. Gerçekten peeling işlemini çok güzel yerine getiriyor. Tanecikleri sert ve büyük değil bu yüzden hassas ciltler  gönül rahatlığıyla kullanabilirler.
Fiyat. L'oreal Paris Perfect Clean Peeling :18 TL
L'oreal Paris Perfect Clean Köpük Krem 18 TL
Unknown

Unknown

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Barış Kalkay. Blogger tarafından desteklenmektedir.