Yeni Haberler
recent

SEPHORA Anında Ferahlatıcı Tonik

Merhabalar ..

Sizlere bugün Sephora’nın Anında Ferahlatıcı Losyonundan söz edeceğim. Benim bu ürünle ilk tanışmam tamamen tesadüf denilebilir   arkadaşımla sephorada  gezerken stand’a çarpıp düşürdüm. Paketi elime aldığımda fiyatı görünce içimdeki kozmetik canavarı uyandı(Merve hazır indirimdeyken sen all bunu al al demez mi). Biz kızlarda indirim meraklısı olduğumuzdan 42 TL yerine 15 TL olunca dayanamayıp aldım. Bu paketteki 3 üründende çok memun kalmıştım.     Ama en çok memnun kaldığım ürün tonik oldu. makyaj sonrasında kullandığım bu tonikten gerçekten çok memnunum.








Cildinizi kusursuzca temizledikten sonra ferahlığını hissedeceksiniz. Şimdiye kadar bir çok tonik kullandım ama hiç birinden bu kadar memnun kalmamıştım. Benim cildim oldukça hassas, ve hiçbir yan etkisi olmadı. Alkol içermeyen formulüyle cildinizi nazikçe temizliyor ve ferahlatıyor. Gözenekleri sıkılaştırdığınıda idda ediyorlar fakat ben pek yararını göremedim. Ama genel olarak güzel bir ürün alkol içermiyor olmasıda artı yanı tabii. Uzun yazılar yazmayı pek sevmem kısa ve öz olsun isterim umarım işinize yaramıştır. Fiyatı:20TL
Unknown

Unknown

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Barış Kalkay. Blogger tarafından desteklenmektedir.